Vanessa & Ashley
Registrujte se na najbolji Srpski forum o Vanessi i Ashley! Smile

Join the forum, it's quick and easy

Vanessa & Ashley
Registrujte se na najbolji Srpski forum o Vanessi i Ashley! Smile
Vanessa & Ashley
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Vanessa Hudgens: Valet Vixen

+2
●¢αѕι υη αηgєℓ●
**[Z~e~Lj~a~N~a]**
6 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Vanessa Hudgens: Valet Vixen Empty Vanessa Hudgens: Valet Vixen Wed Jun 17, 2009 2:42 pm

**[Z~e~Lj~a~N~a]**

**[Z~e~Lj~a~N~a]**
~*VIP clan*~
~*VIP clan*~

Setanje okolo,oh kakav zauzet dan.Vanessa Hudgens je vidjena kako izlazi iz auta sa svojim slugom u MGM gradnju u Century City .
Rano ujutro Disney dama je brzo izasla iz auta i ostavila kljuceve i otisla unutra.
Za njeno putovanje po Oakley,FOX Pop Tarts,Gospodjica hudgens je bila van limita-kada su njeni ljudi rekli ,,bez slika,bez intervjua"pre nego sto je usla unutra.
Dok je isla po Oakley centru Vanessa nije bas htela da se slika,al su je paparazzi uhvatili u brzim pozama,pre nego sto je usla unutra.
A evo i videa,koji to pokazuje.



Last edited by **[Z~e~Lj~a~N~a]** on Wed Jun 17, 2009 3:46 pm; edited 1 time in total

2Vanessa Hudgens: Valet Vixen Empty Re: Vanessa Hudgens: Valet Vixen Wed Jun 17, 2009 3:55 pm

●¢αѕι υη αηgєℓ●

●¢αѕι υη αηgєℓ●
~*VIP clan*~
~*VIP clan*~

prelepa je!!

http://www.mileycyrus.forumb.biz

3Vanessa Hudgens: Valet Vixen Empty Re: Vanessa Hudgens: Valet Vixen Wed Jun 17, 2009 11:49 pm

.Unusual Me.

.Unusual Me.
~**Web Master**~
~**Web Master**~

Aha, pa da.
Kao nije imala mira, celog dana je setala i bila van.
Shvatam :]
Hvala ti Very Happy

A vanny prelepa kao i uvek ...

4Vanessa Hudgens: Valet Vixen Empty Re: Vanessa Hudgens: Valet Vixen Thu Jun 18, 2009 12:06 am

:)...°MuSiC gIrL°...(:

:)...°MuSiC gIrL°...(:
~*VIP clan*~
~*VIP clan*~

Jaooo preslatka je,naravno kao i uvek!

http://www.super4um.1talk.net

5Vanessa Hudgens: Valet Vixen Empty Re: Vanessa Hudgens: Valet Vixen Thu Jun 18, 2009 3:03 am

♥A♥ N♥DJ♥A♥

♥A♥ N♥DJ♥A♥
~*VIP clan*~
~*VIP clan*~

Preslatka je!

6Vanessa Hudgens: Valet Vixen Empty Re: Vanessa Hudgens: Valet Vixen Thu Jun 18, 2009 3:51 am

**[Z~e~Lj~a~N~a]**

**[Z~e~Lj~a~N~a]**
~*VIP clan*~
~*VIP clan*~

Dusane,nnch Smile.
Nessa je bas sweet,kao i uvek,samo nigde ne moze bez paparazza...Very Happy.

7Vanessa Hudgens: Valet Vixen Empty Re: Vanessa Hudgens: Valet Vixen Thu Jun 18, 2009 1:12 pm

JoJo ~ KeAp It ReAl

JoJo ~ KeAp It ReAl
~AshLeY AdMiN~
~AshLeY AdMiN~

Jao, boza, jadna devojka, ne moze vise da pobegne od njih, gde god da krene, jako je lepa, naravno!!!

http://mileycyrus-4ever.forumotion.com/forum.htm

8Vanessa Hudgens: Valet Vixen Empty Re: Vanessa Hudgens: Valet Vixen Thu Jun 18, 2009 11:00 pm

.Unusual Me.

.Unusual Me.
~**Web Master**~
~**Web Master**~

JoJo '93 wrote:Jao, boza, jadna devojka, ne moze vise da pobegne od njih, gde god da krene, jako je lepa, naravno!!!

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum